Ateneo de Ponte Vedra organiza jornada polo 25 de abril

O Ateneo da cidade de Ponte Vedra organza umha série de atividades de homenagem à Revoluçom dos Cravos, que decorrem entre a quarta-feira dia 24, quinta-feira dia 25 e a terça-feira da semana próxima, dia 30.
poesia-esta-na-rua

A programaçom começa com um concerto no Bar O Diaño, do Colectivo Xestal, no dia 24. No próprio dia 25 de manhá decorrerá o lançamento da coletánea Sempre abril às 12h no edifício Castelao do Museu de Ponte Vedra. Ali, falarám Xaime Toxo, Graça Amiguinho, o editor Avelino Xacome Iglesias e o diretivo da Casa da Beira Alta, Afonso Costa. No mesmo ato, haverá um momento musical amenizado por Toño Nunez e José do Castro, e a interpretaçom teatral A revolução dos Cravos e Celeste Caeiro. A seguir, haverá um jantar de confraternizaçom.

Também o dia 25 desenvolvera-se umha cantata pública do Grándola, vila morena, com a agrupaçom musical Mais Cantos, nas escadas do Teatro Principal às 19h.

Na semana a seguir, a terça-feira dia 30 decorrerá a palestra Todos eles forom capitáns com os membros da MFA, Pedro Cunha Lauret, Carlos Almada Contreiras e Antonio Rosado da Cruz. Haverá também atuaçom da Polifónica de Ponte Vedra no paço de Mugartegui (praça da Pedreira) às 19h.

Artigo Publicado no Portal Galego

Website |  Outros artigos deste autor >

Portal Galego da Língua é o sítio na rede que tenta informar acerca da atualidade da língua na Galiza.

É promovido pola Associaçom Galega da Língua (AGAL), umha associaçom sem ánimo lucrativo, legalmente constituída em 1981, que visa a plena normalizaçom do Galego-Português da Galiza e a sua reintegraçom no ámbito lingüístico a que historicamente pertence: o galego-luso-brasileiro.

O Galego-Português, na Galiza denominado Galego e internacionalmente conhecido como Português, é a língua própria de Galiza, Portugal e Brasil, sendo também língua oficial em Angola, Moçambique, Cabo Verde, Guiné Bissau, São Tomé e Príncipe, Timor Lorosae… comunidade lingüística internacional conhecida como Lusofonia (também Galegofonia ou Galego-Lusofonia).

pgl.gal

Related Posts
Campo
Ler Mais

Há que alameirar a terra…

Foto por João Santos | Palombar A origem do nome lameiro remete para a expressão “deixar alameirar a…
Lua
Ler Mais

Satélite Natural

Ó Lua que ficas nua e cheia para receberes a luz do Sol! Dás a tua face ao…
Rosa
Ler Mais

Luz e sombras – Parte II

A campainha soou, anunciando a hora de jantar. O tio não queria ninguém a gritar pela casa, à…
Skip to content