Foto de Fundaçom Artábria | Facebook

Várias organizações, para assinalar o 31º aniversário da morte de Carvalho Calero, lançaram uma campanha nas redes sociais para declarar a casa do escritor como Bem de Interesse Cultural. 

Coincidindo com o 31 aniversário do passamento de Ricardo Carvalho Calero, o próximo 25 de março um grupo de entidades lançaram nas redes sociais um vídeo recital para reivindicar que a sua casa natal seja declarada Bem de Interesse Cultural.

Esta iniciativa que encabeça a Asociación Cultural Ferrolterra Antiga está apoiada polo Ateneo ferrolán, a Asociación Cultural Muíño do Vento e a Rede de Patrimonio Cultural, assim como a Sociedade Cultural Medulio -que na década de 80 organizara a primeira homenagem a Ricardo Carvalho Calero- e A Fundaçom Artábria, que desde a sua criaçom defende a unidade linguística galego-portuguesa e que todos os anos quando se aproximam estas datas rende homenagem ao escritor ferrolano, diante da sua casa natal.

Este vídeo recital correrá a cargo das companheiras do Colectivo Literário Moraima e de Cerna de Carvalho.

Artigo original publicado no PGL – Portal Galego da Língua

Website | Outros artigos deste autor >

Portal Galego da Língua é o sítio na rede que tenta informar acerca da atualidade da língua na Galiza.

É promovido pola Associaçom Galega da Língua (AGAL), umha associaçom sem ánimo lucrativo, legalmente constituída em 1981, que visa a plena normalizaçom do Galego-Português da Galiza e a sua reintegraçom no ámbito lingüístico a que historicamente pertence: o galego-luso-brasileiro.

O Galego-Português, na Galiza denominado Galego e internacionalmente conhecido como Português, é a língua própria de Galiza, Portugal e Brasil, sendo também língua oficial em Angola, Moçambique, Cabo Verde, Guiné Bissau, São Tomé e Príncipe, Timor Lorosae… comunidade lingüística internacional conhecida como Lusofonia (também Galegofonia ou Galego-Lusofonia).

pgl.gal

One Comment

Deixe o seu comentário

Skip to content