O Centro Camões em Vigo organiza ciclo de leituras públicas intitulado 40 minutos com José Saramago

40 minutos com José Saramago

O evento terá lugar todas as sextas-feiras, entre 11 de fevereiro e 11 de março, às 18h00, no Camões – Centro Cultural Português em Vigo. Notícia publicada no PGL 

No âmbito da celebração dos 100 anos do nascimento do escritor português José Saramago, que decorre ao longo do ano de 2022, o Centro Camões em Vigo apresenta um ciclo de leituras públicas intitulado 40 minutos com José Saramago, de entrada livre, sujeita à lotação da sala.


Notícia publicada no PGL – Portal Galego da Língua 

Website | Outros artigos deste autor >

Portal Galego da Língua é o sítio na rede que tenta informar acerca da atualidade da língua na Galiza.

É promovido pola Associaçom Galega da Língua (AGAL), umha associaçom sem ánimo lucrativo, legalmente constituída em 1981, que visa a plena normalizaçom do Galego-Português da Galiza e a sua reintegraçom no ámbito lingüístico a que historicamente pertence: o galego-luso-brasileiro.

O Galego-Português, na Galiza denominado Galego e internacionalmente conhecido como Português, é a língua própria de Galiza, Portugal e Brasil, sendo também língua oficial em Angola, Moçambique, Cabo Verde, Guiné Bissau, São Tomé e Príncipe, Timor Lorosae… comunidade lingüística internacional conhecida como Lusofonia (também Galegofonia ou Galego-Lusofonia).

pgl.gal

Deixe um comentário

O seu endereço de email não será publicado. Campos obrigatórios marcados com *

Related Posts
Skip to content