O portal português Comunidade Cultura e Arte, um dos mais lidos além Minho, principalmente pola juventude, publicou recentemente uma entrevista ao presidente da AGAL, Eduardo Maragoto. Além da repercussão que proporciona este meio, a entrevista também foi uma das notícias do dia escolhidas pola Google portuguesa, de maneira que multiplicou o seu impacto.
A entrevista tinha sido realizada anteriormente em catalão por David Lloberas Lafuente para o jornal digital Catarsi Magazin. Ao longo da mesma, o jornalista interessa-se pela AGAL, pela situação do galego, pelos desafios que deverão enfrentar as línguas sem estado nas próximas décadas e pelas propostas reintegracionistas para o galego.
A Comunidade Cultura e Arte é por muitos definida como o principal portal de cultura contemporânea de Portugal. Trata-se de uma plataforma em formato blogue com muito sucesso entre os e as jovens portuguesas, que já conta com mais de 50.000 seguidores no Twitter. Tem espaços dedicados ao cinema, séries, música e livros, mas também abrange secções como sociedade ou entrevistas, onde se tratam temas tanto locais como globais deste nosso mundo contempornáneo.
Notícia publicada no PGL – Portal Galego da Língua | Texto escrito em galego reintegrado
Portal Galego da Língua é o sítio na rede que tenta informar acerca da atualidade da língua na Galiza.
É promovido pola Associaçom Galega da Língua (AGAL), umha associaçom sem ánimo lucrativo, legalmente constituída em 1981, que visa a plena normalizaçom do Galego-Português da Galiza e a sua reintegraçom no ámbito lingüístico a que historicamente pertence: o galego-luso-brasileiro.
O Galego-Português, na Galiza denominado Galego e internacionalmente conhecido como Português, é a língua própria de Galiza, Portugal e Brasil, sendo também língua oficial em Angola, Moçambique, Cabo Verde, Guiné Bissau, São Tomé e Príncipe, Timor Lorosae… comunidade lingüística internacional conhecida como Lusofonia (também Galegofonia ou Galego-Lusofonia).